Přihlásit

Sjednání pojištění nájmu

1
Zadání
2
Pronajímatel
3
Nájemce
4
Detaily nájemní smlouvy
5
Shrnutí
1 /5

Sjednání pojištění nájmu

Zadání

Zadejte výši měsíčního nájmu

rentodo_premium_icon

Rentodo Premium

  / měsíc
  • Pojištění placení nájmu (finanční ztráty)
  • Pojištění nájemcem způsobených škod
  • Technická asistence 24/7
  • Právní asistence 24/7
  • Administrace plateb nájemného
  • Úschova jistoty (kauce)
  • Online systém na správu nemovitostí
  • Vzory smluv pro pronajímatele a nájemce
  • Garance obsazenosti bytu/domu *
  • Prověření bonity nájemce
  • Garance proplacení dluhů nájemce
  • Nulová kauce
rentodo_komfort_icon

Rentodo Komfort

  / měsíc
  • Pojištění placení nájmu (finanční ztráty)
  • Pojištění nájemcem způsobených škod
  • Technická asistence 24/7
  • Právní asistence 24/7
  • Administrace plateb nájemného
  • Úschova jistoty (kauce)
  • Online systém na správu nemovitostí
  • Vzory smluv pro pronajímatele a nájemce
Více Méně

Pojištění placení nájmu (finanční ztráty)

Pojištění finanční ztráty

Vztahuje se na neschopnost nájemce platit nájem ze zdravotních důvodů nebo v důsledku ztráty zaměstnání.

Limity:

• Dočasná pracovní neschopnost až 50 000 Kč / měsíc
• Nedobrovolná ztráta zaměstnání až 50 000 Kč / měsíc

Pojišťovna: INTER PARTNER ASSISTANCE, S.A. člen skupiny AXA, jednající prostřednictvím INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složky.

Více Méně

Pojištění nájemcem způsobených škod

Pojištění odpovědnosti

Předmětem pojištění odpovědnosti je právním předpisem nebo smlouvou o pronájmu stanovená odpovědnost nájemce (či za jeho psa nebo kočku) za újmu způsobenou pojištěnému:
• na hmotných movitých věcech, které tvoří zařízení domácnosti obytného prostoru a slouží jejímu provozu nebo uspokojování potřeb pojištěného nebo spolupojištěného, jejichž vlastníkem je pojištěný,
• na stavebních součástech obytného prostoru (např. zdi, okna, dveře, kuchyňská linka).

Limity:

• Odpovědnost za škody způsobné nájemcem až do výše 250 000 Kč

Pojišťovna: INTER PARTNER ASSISTANCE, S.A. člen skupiny AXA, jednající prostřednictvím INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složky.

Více Méně

Technická asistence 24/7

Technická asistence 24/7 (zajištění a zaplacení oprav 24/7)

Pojištění asistenčních služeb se vztahuje na odstranění havarijního stavu v domácnosti, pomoc s připojením k internetu anebo pomoc s odstraněním zablokování dveří a zámku vchodových dveří.

Technická havárie:

• Elektrikářské práce
• Instalatérské práce
• Sklenářské práce
• Plynařské práce
• Topenářské práce
• Kominické práce

Ostatní komplikace v domácnosti:

• Deratizace, dezinsekce a dezinfekce
• Zablokování hlavních vchodových dveří
• Příjezd zámečníka na místo pojistné události
• Zámečnické práce
• Asistence k domácím spotřebičům
• Oprava domácích spotřebičů

Limity:

• Pojištění asistenčních služeb až do výše 15 000 Kč / případ

Pojišťovna: INTER PARTNER ASSISTANCE, S.A. člen skupiny AXA, jednající prostřednictvím INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složky.

Více Méně

Právní asistence 24/7

Pojištění právní ochrany

Vztahuje se na ochranu zájmů pojištěného v případech sporu s nájemcem spojených s nezaplacením nájemného anebo škodou na majetku způsobenou nájemcem.

Limity:

• Pojištění právní ochrany pro spory s nájemcem až do výše 100 000 Kč

Pojišťovna: INTER PARTNER ASSISTANCE, S.A. člen skupiny AXA, jednající prostřednictvím INTER PARTNER ASSISTANCE, organizační složky.

Více Méně

Administrace plateb nájemného

Příjem a párování všech plateb nájmu, urgence neplacení, přeposlání peněz na účet pronajímatele.

Více Méně

Úschova jistoty (kauce)

Kauci (jistotu) uschováme na našem účtu, pronajímatel tak nemusí platit úroky z uschování na svém účtu (není-li sjednána Nulová kauce).

Více Méně

Online systém na správu nemovitostí

Získáte přístup do našeho systému na evidenci a správu Vašich nemovitostí a aktuálního stavu pronájmů.

Více Méně

Vzory smluv pro pronajímatele a nájemce

Získáte přístup ke všem důležitým smlouvám a dokumentům souvisejících s pronájmem, dostupných na pár kliků online a zdarma.

Více Méně

Garance obsazenosti bytu/domu

V případě výpovědi nájmu pomůžeme zajistit prostřednictvím našich spolupracujících makléřů nalezení nového nájemce zdarma.

Více Méně

Prověření bonity nájemce

Nejkomplexnější lustrace na trhu. Každého nájemce prověříme v registrech.

Nájemce lustrujeme v insolvenčním a exekučním rejstříku. Jako přidružený člen sdružení SOLUS prověřujeme aktuální bonitu nájemce.

Více Méně

Garance proplacení dluhů nájemce

V případě neplacení nájmu nájemcem z jakýchkoliv příčin v okamžiku výpovědi nájmu pro neplacení odkoupí (a proplatí) Rentodo pohledávky pronajímatele za nájemcem z titulu nájemného a bude je vymáhat vlastní cestou.


Limity:

• 100 % 3 měsíčních nájmů, až 150 000 Kč + podíl na pohledávkách převyšujících tuto sumu

Spolupracujeme s renomovanými právními kancelářemi a inkasními agenturami.

Více Méně

Nulová kauce

Garantujeme proplacení a odkup pohledávek i když měl nájemce nulovou kauci (není-li sjednána Úschova kauce).

Spolupracujeme s renomovanými právními kancelářemi a inkasními agenturami.

Upravit

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.